Onnea 30-vuotias kielikylpy-yhdistys!

Vaasan kielikylpy-yhdistys juhlisti 30-vuotista taivaltaan 10.2.2023 iltajuhlan merkeissä. Juhla vietettiin tunnelmallisessa Bock’s Corner Breweryssa. Juhlaan osallistui kielikylpyoppilaiden vanhempia, päiväkotien ja koulujen henkilökuntaa, yhdistyksen hallituksen jäseniä sekä muiden sidosryhmien edustajia.

Bock’sin sisäänkäynti. Kuvat: Susanna Heinonen (vas.) & Riikka Paloluoma (oik.)

Yliopistotasoa edustivat Camilla Rosvall ja Riikka Paloluoma Åbo Akademista sekä Karita Mård-Miettinen Jyväskylän yliopistosta. Vaasan kaupungin terveiset toi kaupunginvaltuuston puheenjohtaja ja kansanedustaja Joakim Strand. Yhteensä juhlaan osallistui noin 90 henkilöä. Illan ohjelma koostui mm. juhlapuheista, livemusiikista, hyvästä ruuasta ja rennosta yhdessäolosta. Alta voit tutustua illan tunnelmaan!

Kuvat: Susanna Heinonen (vas.) & Riikka Paloluoma (oik.)

Bock’sin pihaa (vas.). Joakim Strand pitämässä juhlapuhetta.
Kuvat: Susanna Heinonen

Vaasan kielikylpy-yhdistyksen hallituksen jäseniä: Riia Rintala (vas.), Susanna Heinonen, Niina Perälä, Outi Jalava & Laura Larikka

Teksti: Riikka Paloluoma
Kuvat: Susanna Heinonen & Riikka Paloluoma