Symposium och fortbildning 5-6.2.2014

God fortsättning på det nya året och välkommen till nästa kursträff i Pedagogiken i den lilla skolan, den 5-6.2.2014. Träffen är öppen också för nya deltagare som önskar delta bara en eller två dagar i kursen. En del av programmet ingår samtidigt i seminariet ”Lärarutbildning i tiden” som riktar sig till personer verksamma inom skola och utbildning i Svenskfinland. Aktuella teman för symposiet är bl.a. pedagogiska utvecklingsmöjligheter, nätverkande och samarbete inom små skolor och gymnasier. Efter symposiet fortsätter fortbildningen med fokus på arbete i små skolor och undervisning i sammansatta klasser. I programmet medverkar både lärare, lärarutbildare, rektorer, nätverksledare och forskare. Välkommen med!

Om Gunilla Karlberg-Granlund

Kursledare för fortbildningen Salute vid Centret för livslångt lärande vid Åbo Akademi och postdoktoral forskare.
Det här inlägget postades i Översikt och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.