LinkedIn-grupp för Öppna Dörrar

Jag har nu grundat en LinkedIn-grupp för nätverket Öppna Dörrar. Ska börja bjuda in dem, som finns på projektets epostningslista, men även andra ÅA-människor är välkomna. Det kan inte bli för många, som får information om hur arbetslivselement kan utnyttjas i undervisningen.

LinkedIn-gruppen finns här:

Det kommer eventuellt att utöver LinkedIn-grupp, grundas även en Facebook-grupp, eller kanske en Facebook-sida, men vi börjar lugnt med LinkedIn, utöver denna blogg.

Lähde työelämään -projektet, eller på svenska Öppna dörrar (inte officiellt namn), är ett treårigt ESF-projekt som förverkligas genom ett samarbete mellan Åbo universitet, Tavastlands yrkeshögskola, Åbo Akademi, Lapplands universitet, Åbo yrkeshögskola och Helsingfors universitets utbildnings- och utvecklingscentrum. Som huvudman för projektet står karriär- och rekryteringstjänsten vid Åbo Universitet. Projektet förverkligas under tiden 1.5.2010 – 30.4.2013 och har en budget på 1 294 300 euro.

Välkommen med i gruppen, vi hoppas på att få igång nyttiga diskussioner!

Om Laura Johansson

Jag jobbar deltid för projektet Lähde Työelämään, samt för Arbetsforum. Utöver detta är jag företagare inom sociala medier. EM, mamma, innebandyspelare, wannabe-sångare, frilans-journalist osv osv.
Det här inlägget postades i Lähde Työelämään, nätverk, Öppna dörrar, samarbete, Sociala medier. Bokmärk permalänken.